Klik op de vraag voor de antwoorden
Kan ik een account aanmaken
Dat kan als u boven aan de pagina op de ronde button met het poppetje erin klikt.(deze ziet u naast het winkelmandje)
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
Meestal zit er een typfoutje in uw opgegeven mailadres.
Geef even het goede mailadres door via het contactformulier dan komt het goed.
klik hier voor het contact formulier
Ook kan het zijn dat deze bij u in de spambox is beland. Mocht hij daar ook niet ontvangen zijn, neem dan contact met ons op;
Kan in mijn VVV cadeaukaart bij jullie gebruiken
Ja dat kan u kunt de code op de kaart invoeren in de laatste fase van de bestelling
Kan ik de bestelde producten ook afhalen
Ja dat kan, u kunt bij uw bestelling in het bestelproces aangeven dat u het wilt afhalen
Dit kan dan de volgende werkdag afgehaald worden aan de afhaalbalie van Roline Gifts in Gendt
Kan ik via de webshop bestellen en betalen in de winkel
Dat kan inderdaad, u kunt dit aangeven tijdens het besteltraject doormiddel van een vinkje te zetten bij factuur.
De volgende werkdag kunt u uw bestelling ophalen en betalen (per pin of contant)
Hebben jullie veel bouwpakketten in de winkel
In de winkel (Roline Gifts) hebben wij een afhaal mogelijkheid om bestelde artikelen af te halen die in de webshop zijn besteld
In deze winkel hebben wij wel een paar bouwpakketten liggen maar niet veel, alle bouwpakketten zijn wel in de webshop te bestellen
Ik zie bij mijn product de verkeerde verzendkosten staan
Dat kan voorkomen, maar dit kunt u aanpassen als u de bestelling gaat afronden bij de verzend/levermethode
Wat zijn de verzendkosten
De verzendkosten binnen Nederland zijn € 4,25 en boven de €40,- gratis
De verzendkosten België en Duitsland zijn € 7,25 en boven de €60,- gratis
Moet ik voor een minimum bedrag aan producten bestellen
Nee, er is geen minimum aantal producten of bedrag nodig om te bestellen
Wel hebben wij een maximum bedrag ingesteld u kun niet meer dan €500,- bestellen in één bestelling
Kan ik mijn bestelde product ook laten inpakken met kadopapier
Ja dat kan, u kunt kiezen uit diverse inpakmogelijkheden klik hier voor inpakmogelijkheden
Kan ik mijn afleveradres nog veranderen na al besteld te hebben
Dat kan nog tot dat uw pakket verzonden is, dus meld het zo spoedig mogelijk op mijn mobielnr. 06-10560808 dan kan ik kijken of het nog is aan te passen
Kan ik mijn bestelling annuleren
U kunt uw bestelling annuleren als het nog niet aan onze vervoerder is meegeven (neem contact met ons op hierover) mocht het product al onderweg zijn, dan kunt u het na ontvangst weer retour zenden klik hier voor retour zenden met het retour/herroepingsformulier (let op dan zijn de verzendkosten van u naar ons voor uw rekening zie de voorwaarden) klik hier voor de voorwaarden
Kan ik ook een bestelling plaatsen zonder account
Dat kan, ook zonder een account aan te maken u gaat dan als gast verder, maar het is wel handig om het wel te doen u kunt dan artikelen opslaan als favoriet maar ook terug zien wat u heeft besteld
Mijn bestelling is al afgerond en betaald kan ik nog iets toevoegen
Dat kan zolang het eerst bestelde nog niet is verzonden (neem contact met ons op voor instructies). Als wij het pakketje nog in huis hebben, kunt u het product wat u wilt toevoegen via de webshop bestellen en afrekenen met de eventuele verzendkosten (deze kunnen wij later met u verrekenen als we het nog samen kunnen voegen).
Kan het pakketje ook per brievenbus verzonden worden
Voor Nederland maakt het niet uit onder de €40,- zijn de verzendkosten € 4,25 het zelfde als een pakketje.
Boven de €40,- gratis.
Voor andere landen kan het wel interessant zijn ( het staat bij het product of het kan per brievenbuspost)
Mijn pakketje is beschadigd aangekomen en nu
Het belangrijkste is dat u foto's maakt van het pakketje en de beschadiging dan kunt u het open maken en kijken of de doos van het product ook schade heeft maak hier weer foto's van.
Pak het product uit en kijk of hier nog dingen stuk of schade hebben maak hier foto's van.
Dan neemt u contact met ons op via mail of app zodat we kunnen kijken en afspreken hoe en wat de beste oplossing is klik hier voor contact
Ik heb tijdens het bouwen een onderdeel gebroken en nu
Dat is erg vervelend voor u omdat u nu niet verder kunt met uw project.
Maak foto's van de onderdelen en neem contact met ons op zodat we tot een passende oplossing kunnen komen zodat u snel weer verder kunt met uw project, wij sturen u het betreffende onderdeel gratis naar u toe (mits bij ons gekocht via onze webshop of via Bol.com bij ons).
Er zit een onderdeel niet in de doos
Gelukkig komt het weinig voor maar het kan wel eens gebeuren dat er een onderdeel manco is
Neem foto's van de plaats waar het onderdeel had moeten zitten
Maak een foto van het betreffende onderdeel op de tekening
Neem contact met ons op en dan bespreken we hoe we tot een passende oplossing kunnen komen, en sturen wij het onderdeel kosteloos naar u toe (mits bij ons gekocht via onze webshop of via Bol.com bij ons).
Moet ik cookies accepteren van jullie
U bent vrij om wel of geen cookies te accepteren.
Helaas werkt de webshop niet goed als u helemaal geen cookies wilt gebruiken (deze kunt u in uw eigen browser aanpassen)
Bij deze webshop zijn de noodzakelijke cookies nodig om alles goed te laten functioneren (deze kunt u niet in de webshop uitzetten wel in uw eigen browser) zoals winkelmandje, afrekenen, als favoriet opslaan
Dus zonder de noodzakelijke kan niet
De knop alle cookies accepteren hier in de webshop daar helpt u ons mee om te zien welke pagina goed loopt en welk product veel bekeken is
En we kunnen zien op welke pagina iemand de shop is binnengekomen
Dus welke zoekwoorden werken het beste zodat we die kunnen aanpassen etc.
Wij gebruiken geen cookies voor advertentie doeleinden en ook uw computer identiteit blijft onzichtbaar voor ons
Kan ik ook achteraf betalen bij jullie
Dat kan bij ons ook, u kunt bij het afrekenen kiezen voor Klarna achteraf betalen
Zijn de Reviews bij jullie echt
“We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door webwinkelKeur.
Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.”
Ik wil mijn review verwijderd hebben
Dat kunt u alleen zelf doen, wij kunnen dat niet.
U heeft via WebwinkelKeur toendertijd een bedank mail gehad en daar staat de link (knop) om naar uw geschreven review te gaan zodat u daar uw review kunt aanpassen maar ook verwijderen.
Ik woon in België kan ik ook in jullie webshop bestellen en betalen
Ja hoor u kunt ook vanuit België bestellen in de webshop en betalen wij hebben namelijk Bancontact als betalingsplatform in het afrekenproces staan zodat u makkelijk via kaartnummer of app in uw eigen bankiersomgeving veilig kunt betalen.
Kijk hier voor meer informatie;
Ik wil mijn product retour zenden maar heb de verpakking/product beschadigd/weggegooid
Mocht het retourproduct beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het orderbedrag aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij retour verzending goed verpakt is.